sabtefarda

ثبت شرکت

sabtefarda

ثبت شرکت

ثبت برند

ثبت برند 

 

ثبت برند  

ثبت برند و یا علامت تجاری در حقیقت رکن اصلی کسب و کارمحسوب شده  و به منظور مداومت در تجارت بسیار مهم است . با ثبت علامت تجاری محصولات و یا خدمات شما در بازار هدف شناخته شده و  این امر مانع از استفاده رقبا از نام و نشان تجاری شما می گردد. باید بدانید تنها به ثبت رسیدن علامت تجاری مورد اهمیت نمی باشد

ثبت برند

ثبت برند 

 

ثبت برند  

بلکه قوانین استفاده و نگهداری از آن  نیز بسیار مهم می باشد. باتوجه به موارد فوق الذکر مجتمع ثبتی ایلیا در تلاش است که با در اختیار گذاشتن تازه ترین اطلاعات و ارائه ی مطلوب ترین نوع خدمت به شما موکلین گرامی در این مسیر کمک ویاری برساند.ثبت آرم و نشان تجاری یکی از بهترین راههای کامیابی در رقابت سالم می باشد واز مهمترین راهکارهای متمایز کردن کالا و خدمات یک بنگاه اقتصادی از دیگر بنگاه ها می باشدبه منظور تکمیل اطلاعات خود در این زمینه  به کادر مشخص شده در این صفحه با عنوان توضیحات تکمیلی مراجعه فرمایید.

ثبت برند

ثبت برند 

 

ثبت برند  


ثبت شرکت تعاونی

 ثبت شرکت تعاونی

به استناد قانون تجارت ایران شرکت تعاونی شرکتی است که حداقل %51 و یا تمام سرمایه شرکت به وسیله ی اعضا در شرکت قرار می گیرد و شرکت های دولتی وابسته به دولت و تحت پوشش دولت و غیره طبق قوانین مصوب موظف هستند که از طریق اعطای تسهیلات در تکمیل سرمایه این شرکتها  مشارکت نمایند،  بدون اینکه در شرکت عضو باشند، که مبلغ این تسهیلات پس از فعالیت شرکت تعاونی به تدریج بازپرداخت می گردد. تعاونی ها معمولا" به دو صورت توزیع و تولید به ثبت می رسند و حداقل نیازمند حضور 7 نفر از اعضا می باشند.  

 ثبت شرکت تعاونی

 ثبت شرکت تعاونی


ثبت شرکت سهامی خاص

ثبت شرکت سهامی خاص

ثبت شرکت سهامی خاص مستلزم تسلیم اظهارنامه ضمیمه شده به اساسنامه و  صورتجلسه مجمع عمومی موسسین که به امضاء کلیه اعضا هیئت مدیره و سهامداران رسیده است می باشد.  ارائه فیش واریزی و گواهی بانکی مبنی بر پرداخت 35% از سرمایه اولیه شرکت سهامی خاص در بانکی  به نام شرکت در شرف تاسیس  الزامی می باشد و در صورتی که تمام سرمایه و یا قسمتی از آن به صورت غیرنقدی باشد باید کلیه آن تادیه شود و نحوه پرداخت آن در اظهارنامه قید گردد و چنانچه سهام شرکت سهامی خاص ممتاز باشد می بایست شرح امتیاز آن در اظهارنامه قید شود. اعضا شرکتهای سهامی خاص پنج نفر می باشد که از 3نفر سهامدار و 2نفر بازرس اصلی و علی البدل تشکیل میگردد.

ثبت شرکت سهامی خاص

ثبت شرکت سهامی خاص


ثبت موسسه


ثبت موسسه

 

 چنانچه دو نفر یا بیشتر قصد انجام فعالیتهای غیر بازرگانی را داشته باشند میتوانند موسسه غیرتجاری به ثبت برسانند این فعالیتها می تواند شامل امور ادبی ، خیریه ، علمی و... باشد.همچنین جهت   ارائه خدمات حقوقی ، حسابداری و سایر خدمات نیز لازم است  موسسه به ثبت برسانید. این موسسات از تاریخ ثبت شخصیت حقوقی پیدا می کنند و میتوانند عنوان های انجمن ، بنگاه و یا کانون را برای خود انتخاب نمایند. شرکا در موسسات غیرتجاری از دونفر کمتر نمی باشد و میزان سرمایه به هر میزان برای شروع فعالیت مجاز می باشد اما توجه داشته باشید از 1.000.000ریال نباید کمتر باشد.ثبت موسسات به دو نوع 1.انتفاعی 2. غیرانتفاعی ممکن می باشد. شما میتوانید جهت تکمیل اطلاعات خود در خصوص ثبت موسسات غیرتجاری با کارشناسان مجتمع ثبتی  در تماس باشد.به منظور تکمیل اطلاعات خود در این زمینه  به کادر مشخص شده در این صفحه با عنوان توضیحات تکمیلی مراجعه فرمایید.

ثبت موسسه

ثبت موسسه


جهت ثبت موسسه از کجا شروع کنیم ؟

پس از انتخاب فرد یا افراد واجد شرایط جهت راه اندازی موسسه و تصمیم گیری  در رابطه با نوع فعالیت و نام موسسه خود ،شما متقاضی محترم می توانید با مراجعه به مجتمع ثبتی از خدمات مشاوره ی ثبتی کارشناسان و مشاوران ما بهره مند گردید. در این مسیر مشاورین مجتمع گام به گام در کنار شما متقاضی محترم می باشد. در نتیجه اولین قدم جهت ثبت موسسه غیرتجاری تنها تماسی از جانب شخص شما با کارشناسان ما است.

ثبت موسسه

ثبت موسسه


انتخاب نام شرکت

انتخاب نام شرکت

 انتخاب نام شرکت یکی از پیش نیازهای مهم و اساسی جهت به ثبت رساندن شرکت می باشد.بسیاری از متقاضیان در مرحله ی انتخاب اسم به موانعی برمیخورند و نمی توانند شرکتشان را با موفقیت در حوزه ی ثبتی خود به ثبت برسانند.انتخاب اسم شرکت می بایست از یک سری قوانین مشخص تبعیت نماید.این قوانین و ضوابط به شرح ذیل می باشد: ریشه ای کاملا" فارسی داشته باشد.نام منتخب به هیج عنوان لاتین نباشد . با قوانین و شئونات انقلاب اسلامی منافاتی نداشته باشد. نام شما می بایست خاص باشد.

انتخاب نام شرکت

انتخاب نام شرکت


چگونه می توانیم  اسم  شرکت خود را تغییر دهیم؟

کلیه ی تغییرات شرکتها می بایست با نظر موافق جوامع و تحت نظارت بازرسین لحاظ گردیده و در متن صورتجلسه منتظم شده و در اداره ی ثبت شرکتها و موسسات غیرتجاری به ثبت برسند.تصمیمات در خصوص تغییر اسم شرکتها در مجمع عمومی فوق العاده اتخاذ می شوند.

انتخاب نام شرکت

انتخاب نام شرکت